JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE

Krok 1 – Wybór produktów
  • wybierz język polski, określając tym samym walutę (PLN), a także lokalizacje dostawy na terenie PL
  • przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
  • przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
  • po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
  • jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone – przejdź do koszyka.
Krok 2 – Zawartość koszyka
  • w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
  • zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na “przelicz”, aby dopasować zamówienie,
  • klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,
  • jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go, aby otrzymać zniżkę,
  • potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.
Krok 3 – Składanie zamówienia
  • jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na “zaloguj się”,
  • jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję “zarejestruj się” lub pomiń zakładanie konta klikając na “złóż zamówienie”; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
    • podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
    • brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
    • możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
  • wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
  • aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz “inny adres wysyłki” i podaj odpowiednie dane,
  • ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu “uwagi”
  • zaznacz “płatność i dostawa” i wybierz odpowiadające Ci formy,
  • po kliknięciu na “Podsumowanie” zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
  • kliknięcie na przycisku “Zamawiam i płacę” oznacza potwierdzenie zakupu,
  • odbierz wiadomość email i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia.

Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.

 
FORMY PŁATNOŚCI

Płatność elektroniczna – najbardziej wygodny i bardzo szybki sposób realizacji zamówienia w Polsce. W godzinach roboczych środki na nasze konto zostaną przelane zazwyczaj natychmiastowo.

Płatność przelewem na konto – czas realizacji zamówienia jest uzależniony od momentu zaksięgowania wpłaty. W zależności od banku standardowo trwa to ok. 1 dzień roboczy.

Płatność przy odbiorze – najszybsza forma płatności, umożliwiająca natychmiastowe przyjęcie zamówienia do realizacji. W niektórych przypadkach ograniczona jest wartością zamówienia.

Płatność kartą kredytową – szybka i wygodna metoda obsługiwana przez bezpieczne i szyfrowane serwisy amerykańskiej firmy Stripe, a także polskie PayU, obsługujące większość kart kredytowych. Środki natychmiastowo odnotowywane są na naszym koncie.

 

Przewiń do góry